matildaelftorp

Alla inlägg under december 2013

Av Matilda - 30 december 2013 22:43

Nu går jag och lägger mig. Det känns verkligen som att jag inte sovit på flera dagar, jag typ lägger mig sent men vaknar ändå jätte tidigt :S

Aja godnatt #sistanatten2013

Av Matilda - 30 december 2013 00:23

Hello My dear friends!

Just nu ligger jag i sängen och ska snart slagga,i morgon kommer Sanna hit på dagen och vi ska antagligen typ träna eller något. På tisdag är det nyår och det skall firas i Bollnäs med fina brudarna!
Känns ändå lite konstigt att inte fira nyår med familjen då det liksom var en tradition förut. Men dom två senaste åren har traditionen brutits och ingen verkar ha tagit någon skada av det?

Om det inte hinner bli någon uppdatering så önskar jag er alla ett awsome nyårsfirande med gott å Goa! Vi hoppas väl alla på att 2014 blir det bästa och mest minnesvärda året,eller?!

Av Matilda - 29 december 2013 00:28

Ny hem kommen efter en udda men okej kväll in da segersta! Nu är det dags för mig att lägga mig och varva ner lite,DET BEHÖVS!

Godnatt alla kära bloggläsare och dom andra sakerna! <3
Här kommer lite bilder ifrån ikväll,och gissa om jag blev glad när jag hittade min röda jacka ifrån 7:an som jag knappt använde :o

Av Matilda - 26 december 2013 18:37

Dagen har varit lång och dryg,men självklart så blev den betydligt ljusare då Dennis började följa mig på instagram idag ! (L) nu har jag både på Twitter å ig.. Det betyder smycket för mig!

Kände bah för å skryta lite,amen hej!!

Av Matilda - 25 december 2013 09:07

Igår var det en lång dag,idag kommer det 16 pers hit.. Hahaha och i morgon bitti ska jag och Sanna upp tidigt och åka iväg till Söderhamn för att mocka och släppa ut och in en massa hästar!

Hoppas att ALLA har fått en lika fin och rolig jul som mig! ?

Av Matilda - 24 december 2013 17:19

Mina paket än så länge är :

Pengar

Beyonce parfym+bodylotion+duschgel
Dove handkräm,bodylotion,duschgel
Smink
Sminkborstar
Mascara
Ridbyxor
Ridskor
Byro
Lampa
Läpp produkter
Nagellack
Presentkort
Sminkväska
Kläder
Osv.

Av Matilda - 24 december 2013 17:12

Det har varit en jätte mysig dag än så länge,jag har ätit och öppnat klappar (vilket är viktigast för mig ;)
Nu är det bara på att vänta tills det kommer andra gäster till oss.
Laddar snart upp vad jag har fått i julklapp.

Av Matilda - 24 december 2013 11:16

Nu blir det att äta köttbullar och dricka julmust.. Det e typ det jag gillar med julbord.. Ha x
Hoppas alla läsare får en härlig jul med klappar som ni önskat er!

Presentation


15 år tjej ifrån Bollnäs.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards