matildaelftorp

Alla inlägg under januari 2014

Av Matilda - 30 januari 2014 07:13

Idag fyller min fina pappa år! Firade det med en jätte god frukost och en bra start på dagen!
Snart ska jag till Bollnäs å ta bussen med Lovisa till skolan,igår så hängde jag och Sanna med Elin Larsson (måste skriva efternamn så alla vet vem av alla elinarna det e ;)
Vi kollade på pretty Little liars sen kom mamma och hämtade mig och jag åkte hem,bytte om och åkte till travet. I morgon ska jag försöka ta mig upp på hästen igen efter att min hand blivit skadad ifrån förra fredagen,jag ska även ha dansuppvisning så vi får väl hoppas på det bästa.

Sorry för AAAS dåligt med uppdateringar men pallar inte sitta och lägga ner massa på att göra blogginlägg på mobilen bara för att datorn dampar :/

Av Matilda - 24 januari 2014 19:19

Idag på ridningen så gick allting jätte bra och var jätte roligt,tills Chester snubblade till och jag for av igen:( slog i huvudet och ryggen lite men lyckades även klämma mig men gick dock väldigt bra med tanke på andra gånger. Jag fick byta häst till pojken och älsklingen fick gå in i boxen igen :/ Malin fotade lite grann så det kanske kommer upp lite bilder senare i framtiden ;o

Av Matilda - 22 januari 2014 06:45

Sorry för att jag inte har skrivit något inlägg sen i lördags men jag har inte riktigt haft tid, jag kommer ta upp bloggen och uppdatera den då jag har tid och ork! Idag blir det bara att gå i skolan och sen åka hem och ta det lungt. I morgon så blir det functional moves med Emmy och Malin j och på fredag så följer Emmy och Malin O med mig till Söderhamn och kollar när vi hoppar på sorf.

Av Matilda - 19 januari 2014 17:05

Hela dagen har jag legat i sängen och frusit! Tror jag håller på att bli riktigt sjuk,vilket är extremt jobbigt då det är viktigt inför nationella just nu osv.
Ikväll kommer det främmande och vi ska käka tacos, i morgon så är vi i Bollnäs med estetprofilen hela dagen så då slipper man iallafall skoljobb! På tisdag ska jag försöka få med mig någon upp till sporthallen och försöka hålla igång mitt "nyårslöfte"

Hoppas att veckan blir BRA!

Charmig bild ifrån i fredags..

Ajj

Av Matilda - 17 januari 2014 19:24

Lyckades ramla av Chester idag så nu blir det å chilla lite, ikväll/natt blir're segersta! (Y)


Trevlig helg!

Av Matilda - 16 januari 2014 18:04

Hejhejhej!
Sorry för asdålig uppdatering men min laddare gick sönder och jag har haft mycket för mig,men idag så åkte mamma in och köpte en ny åt mig så allt löste sig! Imorgon är det fredag,först blir det en lång skoldag med ett hål på 3 fkn timmar! (Jag och Simone går nog och käkar då)
Efter skolan så är det ridning som vanligt på fina Chester och efter det tror jag att det blir segersta,eller vem vet?
På lördag ska vi fira Emmy och Malin hemma hos Emmy och på söndag ska jag bara chilla och rida lite.

Nu ska jag duscha,kolla på ph och sen gå och lägga mig!

Godnatt!

Av Matilda - 14 januari 2014 07:03

Efter att ha bråkat om vem som ska ha spegeln så drar vi nu emot skolan! ;)

Charmig bild osv..

Presentation


15 år tjej ifrån Bollnäs.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards