matildaelftorp

Alla inlägg under februari 2014

Av Matilda - 23 februari 2014 17:29

Igår så åkte jag å Sanna med mamma och nån hon kände in till kilafors och käkade,efter det så gick jag och Sanna runt lite här och var (trots att det var skit kallt och jag endast hade skinnjacka ;D
Nån gång under kvällen så hörde vi iallafall någon idiot skrika,bara några få ifrån oss.. Vem det var eller vafan han hade för problem får vi nog inte reda på.. Men ont gjorde det iallafall när vi fick paniken och började springa,ca 100 meter efter så kom en sten.. Och självklart så var just jag tvungen att snava på den och slå i båda knäna emot en större. Och inte nog med det, mina nya jeans var ju också tvungen att gå sönder och ge mig ett stort hål på knät.. I pissblöta och massa svordomar så hjälpte Sanna mig upp,garvade lite och gick tillbaka för att försöka hitta mamma och få hjälp hem. Frågan är då vem den där snubben som skrek var, varför man står i mörkret och smyger på två tonårstjejer för att sen skrämma skiten ur dom,och inte nog med det utan också pajja en av deras byxor! Och ja klart som f*n att jag skyller på dig!

Av Matilda - 22 februari 2014 08:14

Grattis Dennis!fet text

Lyckades "bita" sönder ett glad igår och skärde mig i typ tandköttet så idag känns det väl sådär å le.

Av Matilda - 11 februari 2014 15:42

Jag lever faktiskt! Och anledningen till att uppdateringen på bloggen har sugit är för att det har hänt så extremt mycket nu på sista tiden!
Farmors bortgång har gjort allt jobbigt,pappa jobbar borta,gymnasieval,lappar till skolan och sälja new body,4 kommande prov nästa vecka,ridning,träning,nationella och plugg har gjort att jag inte kunnat lagt ner så mycket tid på bloggen (sorry).

Idag lämnade jag iallafall in lappen om gymnasieval,mina val är

1:a - vård och omsorg torsberg
2:a barn och fritid torsberg
3:a natur hälsinge

Dagen har varit ganska lugn men jag är ändå helt borta,nu blir det att fortsätta med pluggningen tills mamma kommer hem för då blir det en ridtur innan mörkret kommer!

Blä ?

Av Matilda - 2 februari 2014 15:23

Istället för att deppa över att det är söndag så kryper jag ner,käkar lite popcorn och kollar på pll.

Jag har redan bestämt mig för att den här veckan ska bli bäst,så att hoppas på det behövs inte!

Av Matilda - 1 februari 2014 09:26

Idag är det inte vilken dag som helst,idag är det Harrys födelsedag och idag avled min farmor.. Vila i frid!

Presentation


15 år tjej ifrån Bollnäs.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards